Szukasz dobrego asfalciarza? Zebraliśmy i sprawdzili asfalciarzy którzy pracują na miejscu Warszawa i w okolicy. Wyślij zapytanie i zainteresowani asfalciarze skontaktują się z tobą o przegląd, profakturę i oferty. Polecony asfalciarz Warszawa napewno się znajdzie i dla ciebie.
Czy możemy Ci pomóc?
Łatwo do ocenionych wykonawców.
Czy możemy Ci pomóc?
Łatwo do ocenionych wykonawców.
Ostatnio opublikowane projekty w kategorii Kładzenie asfaltu, asfalt, Warszawa
Wymienić asfalt
Sm P.
2055 m2
"Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
AC 11 50/70-55 KR1-4 - grubość 5 cm"
"Warstwa wiążaca z betonu asfaltowego
AC 16 w 25/55-60 KR1-4 - grubość 9 cm"
"Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab.
Mech. FR (0/31.5) - grubość 10 cm"
"Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab.
Mech. FR (0/63) - grubość 10 cm"
Podbudowa pomocnicza ze stabilizacji Rm+2.5 Mpa - 15 cm
Monika K.
Naprawa częściowa ( łatanie dziur) drogi dojazdowej asfaltowej na terenie Warszawy, dzielnica Wola.
Bogumiła O.
Naprawa nawierzchni drogi uszkodzona w wyniku przewiertu 60 m2
Prb P.
Naprawa asfaltu parking wybudowany 1980 r. Okolo 11m2. Dziury od 0,25m2 do 2m2
Paweł
Wykonanie około 20sz łat o powierzchni 1 m2
Jolanta Z.
Potrzebujemy utwardzić i wyrówna drogę dojazdowa do osiedla destruktem asfaltowym. Okolo 250-350m.
Robert S.
tel 601 257998
Zbigniew O.
Dzień dobry, bardzo proszę o ofertę cenową naprawy nawierzchni asfaltowej w jednej lokalizacji ok. 600 m2 w drugiej ok. 100 m2. Jesteśmy firmą zajmującą się remontami dróg na terenie Warszawy
Sławomir
Wypełnienie bruzdy po wykopie pod kanalizacje. Szerokość bruzdy 80cm.Dlugosc około 250 m
Bogdan M.
Naprawic drogę asfaltową ze zniszczona nawierzchnia
Krzysztof P.
Na istniejącym parkingu który jest mocno zniszczony, chciałbym wyrównać teren i położyć asfaltową nawierzchnię.
Piotr B.
Witam potrzebuje naprawić drogę asfaltową po wcince pod przyłącze kanalizacyjne sfrezować start asfalt położyć nowy
Maciej B.
Uzupelnienie asfaltu po wykonanym wykopie ,wymiary wykopu 4m x 1,5m
4 miejca w jednej lokalizacji
Herz P.
Załatanie na gorąco dziur w asfalcie na terenie osiedla w Warszawie ul. Myśliborska 26A. Około 80 m kw. Proszę o ofertę na e-maila
Zdzisław S.
Ułożenie 2 warstw asfaltu o grubości 4 cm każda na powierzchni 280 m2.
Igor P.
Asfaltowanie zazwyczaj jest szybsze niż wykonanie innych rodzajów nawierzchni, co oznacza mniejsze zakłócenia i krótszy czas realizacji prac. Dodatkowo, asfaltowanie jest zwykle tańsze w porównaniu z innymi rodzajami nawierzchni drogowych, szczególnie na większych powierzchniach. Dodatkową zaletą jest to, że powierzchnie asfaltowe są stosunkowo łatwe w utrzymaniu, a mniejsze naprawy i odnowienia mogą być łatwo wykonane przez ponowne asfaltowanie uszkodzonych obszarów.
Do głównych wad asfaltowania zalicza się wrażliwość na ekstremalne temperatury, zwłaszcza wysokie, które mogą spowodować rozmiękanie asfaltu, podczas gdy niskie temperatury mogą powodować pęknięcia i uszkodzenia. Powierzchnie asfaltowe są również mniej odporne na duże obciążenia, co może prowadzić do wybrzuszeń i pęknięć. Ze względu na wymienione wady, asfalt nie jest zalecany do użytku na miejscach o intensywnym ruchu drogowym lub tam, gdzie często poruszają się ciężkie pojazdy. Ponadto, asfaltowe nawierzchnie mają ograniczoną zdolność odprowadzania wody, więc konieczne jest wykonanie odpowiednich systemów drenażowych.
Przede wszystkim istniejąca nawierzchnia drogi musi zostać usunięta, a następnie ewentualne uszkodzenia na powierzchni (nanoszenie ziemi, tworzenie tamponu itp.). Następnie przystępuje się do zagęszczania ułożonej frakcji w celu zagęszczenia podłoża i wyrównania powierzchni, która zostanie pokryta asfaltem. Potem następuje przygotowanie mieszanki asfaltowej w mieszalniku, gdzie bitumin jest podgrzewany i mieszany z agregatami takimi jak piasek, żwir i kamienie. Przygotowana mieszanka asfaltowa jest następnie rozprowadzana po przygotowanej powierzchni za pomocą specjalnych maszyn. Asfalt jest wyrównywany i ubijany, aby osiągnąć pożądaną gładkość i grubość. Po nałożeniu mieszanki asfaltowej, różnymi wałkami równomiernie rozprowadza się i ubija nowy asfalt.
Asfaltowanie na małych parkingach lub podjazdach trwa zwykle od jednego do trzech dni. Obejmuje to czas na przygotowanie powierzchni, przygotowanie mieszanki asfaltowej, wypełnianie i walcowanie asfaltu, ale nie na suszenie.
Asfalt zazwyczaj schnie od 24 do 48 godzina, ale to może zależeć od warunków pogodowych, grubości warstwy i innych czynników. W czasie schnięcia, nie wolno chodzić ani jeździć po powierzchni, aby zapobiec uszkodzeniom i deformacjom.
Asfaltowanie to rodzaj prac odpowiednich do różnych powierzchni, w tym dróg głównych i lokalnych, parkingów, podjazdów, ścieżek wokół domu, patio, boisk tenisowych i do koszykówki itp.
Istnieje kilka rodzajów asfaltu, które są używane w zależności od specyficznych potrzeb i warunków. Najczęściej stosowana jest gorąca mieszanka asfaltu. Składa się ona z kruszywa, spoiwa (bitumenu) i wypełniaczy, aby zapewnić wytrzymałość i trwałość. Zimna mieszanka stosowana jest w niższych temperaturach lub do mniejszych napraw. Nie wymaga podgrzewania i jest możliwa do użycia w gotowej postaci. Istnieje także asfalt recyklingowy - wykonany z starej struganej mieszanki, która jest mielona i ponownie używana jako podkład dla nowego asfaltowania.
Zalecana grubość asfaltu zależy od przeznaczenia nawierzchni. Grubość asfaltu dla dróg zwykle waha się między 5 cm a 15 cm, w zależności od obciążenia ruchem drogowym. Na parkingach grubość asfaltu wynosi od 5 cm do 10 cm, również w zależności od przewidywanego obciążenia i przeznaczenia parkingu. Dla dojazdów zazwyczaj wystarcza grubość 5 cm asfaltu.
Asfaltowanie jest profesjonalnym i technicznie wymagającym zadaniem, które najczęściej wykonują specjalistyczne firmy budowlane lub drogowe. Wykonawcy posiadają odpowiednią wiedzę, doświadczenie, narzędzia, maszyny i sprzęt do jakościowego wykonania prac. Przy wyborze wykonawcy ważne jest sprawdzenie ich kompetencji, referencji i doświadczenia oraz skonsultowanie się z fachowcami, aby zapewnić wysoką jakość i osiągnięcie pożądanego rezultatu.
Powierzchnie asfaltowe wymagają regularnego utrzymania, ale jest to zazwyczaj mniej wymagające niż w przypadku niektórych innych rodzajów nawierzchni drogowych. Konserwacja asfaltu obejmuje głównie naprawę pęknięć i wybrzuszeń, regularne czyszczenie, nakładanie powłok i ponowne uszczelnienie, itp. Prawidłowe utrzymanie asfaltu jest kluczowe dla trwałości jego jakości i wytrzymałości. Jeśli utrzymanie jest właściwie wykonane, powierzchnie asfaltowe mogą służyć przez wiele lat bez większych problemów.
Natychmiastowa naprawa asfaltu jest konieczna w przypadku zauważenia na powierzchni asfaltu licznych spękań, wgnieceń lub rozwarstwień. Uszkodzenia tego typu mogą prowadzić do problemów, takich jak zmniejszona wodoodporność, utrudniona jazda i ogólnie zły wygląd. Wymiana nawierzchni jest również konieczna, jeśli warstwy asfaltu odklejają się i pękają lub nawierzchnia wygląda na mocno zużytą.
Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Ogólnie asfalt nadaje się do pokrycia podjazdów i ścieżek wokół domu, ale należy pamiętać, że jest to materiał monotonny, który zwykle kojarzy się z drogami publicznymi. Podwórku charakteru nada brukowanie kamieniem, cegłą lub betonem, natomiast asfalt można wykorzystać – w ograniczonym zakresie – na przykład na podjazd do garażu.
Cena asfaltowania uzależniona jest od grubości warstwy asfaltowej, lokalizacji prac (dalsze i trudniej dostępne lokalizacje oznaczają wyższą cenę), trudności terenu (nachylenie itp.), stanu istniejącego terenu ( czy teren jest bardziej zagrożony powodziami i osuwiskami, czy też wymaga wypełnienia większą ilością materiału wyrównującego) oraz usług dodatkowych.